MInn fott...

heejsan :love:

Idag var jag med Alice.. :love:
typ jag bröt min fot..(HOST)
och Alice typ också bröt halva foten..(HOST!)
Men iallafal vi slutade två idag så jag Alice,Tor,Markus
gick ner till konsum..!Och handlade kakooorr..!
så här gick det till..!

inne i Afären..!

JAG råkade tappa min peng under kak hyllan..

i afären till någon som jobbade därrr...
- kan du hjälpa meej med en peng som ramlat under kak hyllan..!
- Aa vi får see..
-okej där e den..!
också fick han inte utt den så jag fick en nyy peng..
 

Allla som inte fatta det är lungt knappt jag fattar....


PuSzZ oChH KrAaMm // Ronjaa....
:thumbup:
:love:

Kommentarer
Postat av: alicia<3

haahhahh.. var det så att ni inte hittade pengen.. men du fick en ny ronja:P

2010-06-04 @ 07:09:35
URL: http://aliziaolzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0