Med Alice.. (F)

Heejsann.. !!! :thumbup:

Nu har jag kommit hem ifrån haningee.. !!
Jah var med Alice idah :D
vi var till 15:15 och sen tog vi bussen till  haninge..
där väntade Mamma på oss.. fast vi var lite tidigaa så vi köpte glass.. !! :love:
Sen när vi var frame burgade vi med att dissa min Mamma och gick raka vägen mott BH:ar tror jag
P.s Kommer ej ihåg :P ) sen köpte jah en BH som var rosa den kan ni få se på bilder men min bärbara dasta e sönder :( Men jag kommer lägga upp bilder endå på denhär datan bara att det tat asssssaaaaa LÅNG tid..!!
Mens iaf sän köpte jah och Alice ör-hängen kan vissa sen det kommer bilder (jag tänkte köpa hamster bur men den kosta 699 kr) :thumbup:

PussZ OHhK kRaAmM // ROnJuuUTT :love:

Kommentarer
Postat av: Alicia<3

mm:D <3333

2010-06-16 @ 20:47:49
URL: http://aliziaolzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0